Subject: Uus tn. 5a lammutamine
From: "Lilia Birjuk" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Maarek Villa" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 14:30:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere päevast.

Uus 5a, Kohtla-Järve linnas asuv maja on kantud hoonete lammutusprojekti. 
Majas on kokku 32 korterit, millest kaks kolmandikku on omanike poolt 
hüljatud. Allesjäänud kolmandikust korteritest, mille omanikud tasuvad 
korteriühistu arveid, kuulub viis korterit (nr 6, 13, 19, 20 ja 24) riigile. 
Selleks et 24.08.2025 toimuks üldkoosolek (oleks kvoorum) ja et sellel 
võetaks vastu otsus maja lammutamiseks, on vajalik, et ministeerium kui 
nende korterite omanik annaks juhatuse liikmele Lilia Birjukile, isikukood 
45501182264, volikirja üldkoosolekul osalemiseks ning volituse hääletada 
maja lammutamise poolt, kuna ka ministeerium on sellest huvitatud.
Kes saab sellise volikirja välja anda? Kui mitte teie, siis kas oleks 
võimalik aidata ühistul võtta ühendust selle ministeeriumi töötajaga, kellel 
on õigus selline volikiri väljastada?

Lugupidamisega

Lilia Birjuk

KÜ Uus 5a juhatuse liige

Tel: +372 5564 1280

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------- Forwarded message ---------
От: Egon Lilleorg <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: пт, 15 авг. 2025 г. в 09:45
Subject: Uus 5a lammutamine
To: KÜ Uus 5a <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Kohtla-Järve LV teatab, et oleme juulis 2025 saanud Riigi Tugiteenuste 
Keskuselt (RTK) lammutamistoetuse positiivse otsuse. Otsuse tulemusena 
tellisime kortermajale (Uus tn 5a Kohtla-Järve)  auditi hoone seisukorra 
hindamiseks (audit viidi läbi juuli kuus 2025). Auditi tulemus kinnitas, et 
arvestades hoone seisukorda on majanduslikult mõistlik hoone lammutada, 
mitte hakata seda renoveerima.

Kohtla-Järve linn võtab korteriomanikega mõne aja möödudes ise ühendust, 
kuid palve, et inimesed vaataksid Rahvastikuregistris oma kontakt andmed 
üle, kuna see on ainuke ametlik kanal, kus linn näeb korteriomanike 
kontakte, et nendega ühendust saada/võtta.  Kui omanikel on sõlmitud 
lepingud (nt vesi, elekter), siis need tuleb omanikel ise lõpetada, kuid 
seda ei pea tegema täna ega homme (kui teenust tarbitakse). Reaalse hoone 
lammutamiseni jõuame 2026 aasta kevadel.

Hoiame Teid jooksvalt infoga kursis.

Lugupidamisega

Egon Lilleorg
Projektide peaspetsialist
Kohtla-Järve Linnavalitsus
30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve
Tel. +372 5554 5571
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.